نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از جلسه ی مشترک سران یوونتوس و بارسا

آخرین اخبار از جلسه ی مشترک سران یوونتوس و بارسا

موضوع پیشنهادهای مختلف برای پل پوگبا به بحث روز نقل و انتقالات فوتبال اروپا تبدیل شده است و بسیاری از سایت ها و کارشناسان دائماً در حال پیش بینی تیم جدید برای هافبک یوونتوس هستند !

از آنجا که پوگبا با یووه قرارداد دارد و جدا شدنش منوط به دریافت رضایت نامه از باشگاه یوونتوس است باشگاه های مختلف مذاکراتی را با مدیران یووه داشته اند که همانطور که پیشبینی میشد بارسلونا جدی ترین مشتری برای جذب این ستاره 21 ساله است .

برهمین اساس دقایقی پیش خبر شروع جلسه بین مدیران یووه و بارسا در ایتالیا اعلام شد و عکسی هم از این جلسه منتشر شد که نشان می دهد دو گروه در کنار هم و آماده مذاکره هستند .

طبق اخبار رسانه های اسپانیایی این جلسه طولانی مدت خواهد بود و احتمالا تا شب ادامه خواهد داشت .

جوزپه ماروتا در مورد جلسه ای که با مدیران بارسلونا داشت گفت : ما پیشنهاد 80 میلیونی دریافت کردیم ، اما گفتیم نه . پوگبا در یوونتوس خواهد ماند "

بعد از جلسه ماروتا تایید می کند که بارسلونا پیشنهاد 80+10 را ارائه داده اما یوونتوس حتی حاضر نیست سر قیمت با بارسلونا مذاکره کند و به هیچ وجه پوگبا فروشی نیست.

تنها دستاورد توافقی هم که انجام شده این است که یوونتوس به بارسلونا قول شفاهی داده تا پوگبا را به تیم دیگری واگذار نکند و این قول بر اساس روابط خوب باشگاه و ماروتا و برایدا بوده و ماروتا گفته پوگبا در یوونتوس خواهد درخشید نه تیم دیگری.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: